fredag 17 juni 2011

22

En 90-årig gubbe kunde inte komma överens med en bilförsäljare. Han fick inte det pris han ville ha för sin gamla bil.
- Jag vet, sa han. Om du kan göra allt som jag kan, så har jag vunnit och du tar bilen för mitt pris.
Bilförsäljaren tänkte att en 90-årig gubbe kunde väl inte gör nånting som han inte själv klarade av, så han slog till.
- Följ med mig in, sa gubben.
När de kom in ropade gubben på sin unga fru. Han strök henne över brösten.
Bilförsäljaren strök frun över brösten.
Gubben stack handen under hennes kjolar. Långt upp. Och höll kvar handen en stund.
- Kan du göra så? undrade han.
- Klart jag kan, sa bilförsäljaren.
- Okey, sa gubben. Nu tänker jag gå och kasta mitt vatten. Kan du?
- Ska jag betala kontant eller går det bra med en check? sa bilförsäljaren.

Inga kommentarer: