tisdag 23 september 2008

2

Rolle hade alltid varit svag för söta brudar, och när han började kila stadigt med Maja var det många av hans polare som förundrade sig. En dag tänkte Fålle att han skulle fråga rent ut.

-Det är konstigt, Rolle, sa han. Du som alltig har föredragit söta tjejer och så har du börjat pola med Maja. Hon är skelögd, hon har fula tänder, hon har en jättelik näsa och haka som en hackspett.

-Okey, sa Rolle, jag ska förklara för dig. Det var så, förstår du, att jag var och dansade på ett ställe där det nästan var helmörkt. Och så skymtade jag Maja och bjöd upp henne. Jag kysste henne och det var som en dröm, jag kände hennes fasta bröst som var lagom stora och fasta, jag tryckte händerna mot hennes stjärt som var perfekt. Jag strök henne över magen mellan jumpern och kjolen och den var som sammet. Och sen körde jag ned handen en bit, och gosse... har du nånsin låtit en häst äta ur handen på dig?

Inga kommentarer: